Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Permashine

Go down 
3 posters
AvInnlegg
dpflesjo
Normal Freak
Normal Freak
dpflesjo

Antall Innlegg : 21

Permashine Empty
PosteTema: Permashine   Permashine EmptyMan Nov 14, 2011 9:05 pm

Hei.

Ny S-MAX er vel på vei snart Very Happy . Lurer på å behandle den med permashine. De lover 5 års garanti og jeg har bekjente som er veldig fornøyde. 4350 kr koster dette og det er bare en behandling. Flere konkurrenter har etterbehandlinger. Noen som har erfaringer eller andre tips?
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator

Antall Innlegg : 394

Permashine Empty
PosteTema: Re: Permashine   Permashine EmptyTir Nov 15, 2011 3:47 pm

Hadde jeg vært deg, ville jeg driti i alt som lover garanti på glansen for det er i realiteten bare tull, og heller meldt meg inn hos www.detailerclub.no
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
vidaran

Antall Innlegg : 3

Permashine Empty
PosteTema: Re: Permashine   Permashine EmptyFre Apr 13, 2012 9:07 pm

Jeg behandlet min forrige bil med Permashine og hadde ikke på noen måte inntrykk av at den gjorde lakken mer hardfør. Jeg har faktisk aldri vært borti en bil med så skjør lakk. Men dette var en Skoda Octavia.

Det er mulig at bilen ble litt mer "skinnende" enn den ellers ville vært.

(Basert på denne erfaringen kommer jeg ikke til å velge Permashine når jeg har kjøpt min neste bil (S-max)).
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator

Antall Innlegg : 394

Permashine Empty
PosteTema: Re: Permashine   Permashine EmptyFre Apr 13, 2012 9:16 pm

vidaran skrev:
Jeg behandlet min forrige bil med Permashine og hadde ikke på noen måte inntrykk av at den gjorde lakken mer hardfør. Jeg har faktisk aldri vært borti en bil med så skjør lakk. Men dette var en Skoda Octavia.

Det er mulig at bilen ble litt mer "skinnende" enn den ellers ville vært.

(Basert på denne erfaringen kommer jeg ikke til å velge Permashine når jeg har kjøpt min neste bil (S-max)).

Gjør det selv er mitt råd! Handle inn litt kvalitetsprodukter og evt. melde seg inn i detailersclub.no hvis man trenger råd/hjelp. :-)
Det eneste som "ødelegger" litt er den berømte tidsklemma. Med full jobb og små barn(de fleste med s max har vel barn) så er det ikke så lett å finne tid til å stelle bilen merker jeg.
Hatt skikkelig dårlig samvittighet for bilen i det siste siden den inke får den vasken og stellet jeg skulle ønske den fikk.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
Sponsored content

Permashine Empty
PosteTema: Re: Permashine   Permashine Empty

Til Toppen Go down

Permashine
Til Toppen 
Side 1 av 1