Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Erfaring med Ditec?!?!!?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
jrs
Little Freak
Little Freak

Antall Innlegg : 5

Erfaring med Ditec?!?!!? Empty
PosteTema: Erfaring med Ditec?!?!!?   Erfaring med Ditec?!?!!? EmptySøn Okt 09, 2011 12:58 pm

Noen her som har tatt Ditec behandling av sin s-max, og erfaring med dette ? fornøyd??? scratch
Bør det gjøres med engang bilen er ny?
Til Toppen Go down
raymond
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 16

PosteTema: Re: Erfaring med Ditec?!?!!?   Erfaring med Ditec?!?!!? EmptySøn Okt 09, 2011 3:33 pm

Hei. Jeg hadde en tilsvarende tråd for en liten stund siden, men slettet den da det ikke ble noe respons. Det står mye om dette rundt omkring på nettet, noen er fornøyd og andre ikke. Jeg skal prøve Ditec på min S-Max og tror det blir bra.
Dersom du vil ha 6 års garanti, så må du begynne behandlingen før bilen er ett år gammel.
Til Toppen Go down
arinvoll

Antall Innlegg : 1

PosteTema: Re: Erfaring med Ditec?!?!!?   Erfaring med Ditec?!?!!? EmptyTor Okt 13, 2011 10:40 am

Jeg har en S-Max 2010 som jeg Ditecbehandlet som ny. Hadde akkurat årlig rebehandling. Jeg er storfornøyd med Ditec. Bilen er enkel å holde ren og den ser nypolert ut hver gang jeg har vasket den. Har også inntrykk av at lakken tåler mere juling med Ditec. Anbefales.

\Atle
Til Toppen Go down
Nabon
Very Freak
Very Freak

Antall Innlegg : 38

PosteTema: Re: Erfaring med Ditec?!?!!?   Erfaring med Ditec?!?!!? EmptyLør Mai 12, 2012 11:10 am

Vi behandlet også vår 2012 modell når denne var ny. Rukket å vaske bilen bare noen ganger, men vi er fornøyde med vår behandling foreløbig. Spyler kun av bilen med varmt vann i høyttrykksspyler og avfettning og det er det som trengs. Ser som sagt nypolert ut.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Erfaring med Ditec?!?!!?   Erfaring med Ditec?!?!!? Empty

Til Toppen Go down

Erfaring med Ditec?!?!!?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Erfaring med service
» Erfaring med S-Max i kulde