Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 USB kontakt i hanskerommet.

Go down 
4 posters
AvInnlegg
ketilkh
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 9
Join date : 21.05.2011

USB kontakt i hanskerommet. Empty
PosteTema: USB kontakt i hanskerommet.   USB kontakt i hanskerommet. EmptyLør Okt 01, 2011 7:02 pm

Hei er en stolt eier av en S-max 2008 med den store navien og converse+. Har minijack inngang i hanskerommet, men har lest meg til på nett at det går an å koble til ipod via usb og kunne navigere på poden med knapper på rattet. Har også sett at man får sang info osv på i displayet i converse + og på stereoskjermen. Aner ikke hvor man finner deler til å få til dette eller hvordan man gjør det rent praktisk. Noen der ute som kan hjelpe?
Til Toppen Go down
rohen
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 25
Join date : 22.05.2011

USB kontakt i hanskerommet. Empty
PosteTema: Re: USB kontakt i hanskerommet.   USB kontakt i hanskerommet. EmptyMan Okt 10, 2011 3:02 pm

På min Ford S-Max Trend, 2009 modell er det ikke USB- inngang i hanskerommet. Jeg har kun den minijack inngangen.
Til Toppen Go down
Keyless
Ford Freak
Ford Freak



Antall Innlegg : 147
Join date : 15.07.2010

USB kontakt i hanskerommet. Empty
PosteTema: Re: USB kontakt i hanskerommet.   USB kontakt i hanskerommet. EmptyMan Okt 10, 2011 11:47 pm

ketilkh skrev:
Hei er en stolt eier av en S-max 2008 med den store navien og converse+. Har minijack inngang i hanskerommet, men har lest meg til på nett at det går an å koble til ipod via usb og kunne navigere på poden med knapper på rattet. Har også sett at man får sang info osv på i displayet i converse + og på stereoskjermen. Aner ikke hvor man finner deler til å få til dette eller hvordan man gjør det rent praktisk. Noen der ute som kan hjelpe?

Er helt sikker på at du finner en oppskrift på dette hos:
http://www.smaxownersclub.com/forum/content.php

Et fantastisk forum. Mange med skikkelig kompetanse på det meste.

Har ikke sjekket med er rimelig sikker på at du finner svar under "How to guides" seksjon. Men for å få tilgang til denne delen så må du betale ca 100 kr (tror jeg). Men du vil ha stor nytte av medlemskapet.
Til Toppen Go down
feri2




Antall Innlegg : 1
Join date : 26.11.2012
Age : 51

USB kontakt i hanskerommet. Empty
PosteTema: Re: USB kontakt i hanskerommet.   USB kontakt i hanskerommet. EmptyMan Nov 26, 2012 5:39 pm

får ikke opp tlf lista (samsung galaxy s3) på displayet i bilen... Noen som har peiling?
Til Toppen Go down
Sponsored content





USB kontakt i hanskerommet. Empty
PosteTema: Re: USB kontakt i hanskerommet.   USB kontakt i hanskerommet. Empty

Til Toppen Go down
 
USB kontakt i hanskerommet.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: