Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Får kun registrert en Telefon av gangen.

Go down 
4 posters
AvInnlegg
ketilkh
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 9
Join date : 21.05.2011

Får kun registrert  en Telefon av gangen. Empty
PosteTema: Får kun registrert en Telefon av gangen.   Får kun registrert  en Telefon av gangen. EmptyOns Aug 24, 2011 6:54 pm

Har den store navien (NX?). Får kun registrert en telefonen i bluetooth menyen. Noen som vet hva jeg gjør feil?
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Får kun registrert  en Telefon av gangen. Empty
PosteTema: Re: Får kun registrert en Telefon av gangen.   Får kun registrert  en Telefon av gangen. EmptyOns Aug 24, 2011 7:09 pm

Hva skjer når du prøver og koble til nr. 2? Får du feilmelding?
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
ketilkh
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 9
Join date : 21.05.2011

Får kun registrert  en Telefon av gangen. Empty
PosteTema: Re: Får kun registrert en Telefon av gangen.   Får kun registrert  en Telefon av gangen. EmptyOns Aug 24, 2011 7:42 pm

Det skjer ingenting. Den finner bare ikke flere telefoner hvis en allerede er koblet til.
Til Toppen Go down
cs erlend
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 16
Join date : 22.03.2011
Bosted : Vinterbro

Får kun registrert  en Telefon av gangen. Empty
PosteTema: Re: Får kun registrert en Telefon av gangen.   Får kun registrert  en Telefon av gangen. EmptyOns Aug 31, 2011 7:54 pm

Den vil ikke registrere flere telefoner dersom en telefon som allerede er registrert er tilkoblet, ihvertfall er det slik på min 2008 modell.
Til Toppen Go down
ketilkh
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 9
Join date : 21.05.2011

Får kun registrert  en Telefon av gangen. Empty
PosteTema: Re: Får kun registrert en Telefon av gangen.   Får kun registrert  en Telefon av gangen. EmptyOns Aug 31, 2011 9:11 pm

Har også 2008 modell. skal prøve å ha min tlf utenfor "rekkevidde" når jeg kobler til kona sin. Takk for tilbakemelding.
Til Toppen Go down
ketilkh
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 9
Join date : 21.05.2011

Får kun registrert  en Telefon av gangen. Empty
PosteTema: Re: Får kun registrert en Telefon av gangen.   Får kun registrert  en Telefon av gangen. EmptyFre Sep 02, 2011 6:36 pm

cs erlend skrev:
Den vil ikke registrere flere telefoner dersom en telefon som allerede er registrert er tilkoblet, ihvertfall er det slik på min 2008 modell.

Prøvde å koble til flere telefoner , når de allerede registrerte tlf var utenfor rekkevidde. Dette fungerte perfekt. Takk nok en gang.
Til Toppen Go down
sebulba
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 66
Join date : 19.10.2010
Bosted : Lommedalen

Får kun registrert  en Telefon av gangen. Empty
PosteTema: Re: Får kun registrert en Telefon av gangen.   Får kun registrert  en Telefon av gangen. EmptyLør Sep 03, 2011 10:17 am

Hei.
Betyr det at begge telefonene kan være koblet til samtidig eller er det bare en av gangen?
Til Toppen Go down
ketilkh
Little Freak
Little Freak



Antall Innlegg : 9
Join date : 21.05.2011

Får kun registrert  en Telefon av gangen. Empty
PosteTema: Re: Får kun registrert en Telefon av gangen.   Får kun registrert  en Telefon av gangen. EmptyLør Sep 03, 2011 3:01 pm

sebulba skrev:
Hei.
Betyr det at begge telefonene kan være koblet til samtidig eller er det bare en av gangen?

På min 2008 modell kan kun en være tilkoblet av gangen.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Får kun registrert  en Telefon av gangen. Empty
PosteTema: Re: Får kun registrert en Telefon av gangen.   Får kun registrert  en Telefon av gangen. Empty

Til Toppen Go down
 
Får kun registrert en Telefon av gangen.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: