Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Indikator for at alarmen er aktivert?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
kenha
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 50
Join date : 15.07.2010

Indikator for at alarmen er aktivert? Empty
PosteTema: Indikator for at alarmen er aktivert?   Indikator for at alarmen er aktivert? EmptyTor Jun 23, 2011 11:15 am

Til de av dere som har s-max med Orginalmontert alarm, Kan dere sjekke om dere har en blinkende rød lampe noen andre steder enn i instrumentpanelet som indikerer at alarmen er aktivert.
Den røde lampen i instrumentpaneler er jo knapt synlig før man kommer inn i bilen.
Helt forran i frontvindu er det en rød rund forhøyning, denne hadde jeg forvente skulle blinke rødt som det gjorde på min forrige bil når alarmen var aktivert, det gjøre det ikke på min s-max 2011.

Fint om noen kan gi meg en liten tilbakemelding før jeg ringer forhandleren Smile
Til Toppen Go down
zem
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 27
Join date : 11.01.2011
Bosted : Trondheim

Indikator for at alarmen er aktivert? Empty
PosteTema: Re: Indikator for at alarmen er aktivert?   Indikator for at alarmen er aktivert? EmptyFre Jun 24, 2011 1:46 pm

Kjenner ikke til dette med indikator for alarmen, men den runde forhøyningen du snakker om, er så vidt jeg vet sensoren for lysstyringen...

-Zem
Til Toppen Go down
kenha
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 50
Join date : 15.07.2010

Indikator for at alarmen er aktivert? Empty
PosteTema: Re: Indikator for at alarmen er aktivert?   Indikator for at alarmen er aktivert? EmptyFre Jun 24, 2011 5:53 pm

zem skrev:
Kjenner ikke til dette med indikator for alarmen, men den runde forhøyningen du snakker om, er så vidt jeg vet sensoren for lysstyringen...

-Zem

Ok, jeg trodde den satt sammen med enheten til regnsensoren, men uansett hadde min forrige bil en rød diode inne i denne som blinket for å indikere at alarmen var på.

Så jeg håper noen andre også har Fabrikkmontert alarm så finner vi ut av det Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Indikator for at alarmen er aktivert? Empty
PosteTema: Re: Indikator for at alarmen er aktivert?   Indikator for at alarmen er aktivert? Empty

Til Toppen Go down
 
Indikator for at alarmen er aktivert?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: