| Støtfanger beskytter bak Titanium S! | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Tonnymh84 Big Freak
Antall Innlegg : 66 Join date : 18.01.2011 Age : 40 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! Fre Mai 27, 2011 10:25 pm | |
| Hmmm, bildene ble VEEEELDIG STORE.... | |
|
| |
MortenS FordFreak Team Moderator
Antall Innlegg : 394 Join date : 23.04.2010 Bosted : Ski
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! Fre Mai 27, 2011 11:41 pm | |
| Jeg syntes det så veldig bra ut jeg! Særlig på hvit bil! Faktisk så syntes jeg den så bedre ut med enn uten.
Nå mangler du, som jeg, å få gjort noe med den ultra kjipe eksosstussen som ikke står til resten av bilen på noen måte! | |
|
| |
Tonnymh84 Big Freak
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! Lør Mai 28, 2011 12:40 am | |
| Ja, syntes egentlig det passet ganske bra. Må vel si meg fornøyd xD.
Enig med endestussen, skjønner ikke ka Ford har tenkt på der. Er faktisk noe jeg har tenk på å fikse også. Lurer på om jeg skal ta meg en tur innom svendsen eksos en dag og få en pris på å få byttet endestuss, samt pris på ka det vil koste med enderør på begge sider som 200 hesteren har. Men blir nok betraktelig finere bare med å endre den kjipe som allerede står på bilen.
Vet ikke hvor mye jobb det blir å legge opp et ekstra enderør, men kjekt å høre ka de tar for det. | |
|
| |
zem Very Freak
Antall Innlegg : 27 Join date : 11.01.2011 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! Man Mai 30, 2011 10:47 am | |
| Så slettes ikke dumt ut dette! Skulle egentlig hatt noe sånt selv også... Hmm... Er beskytteren en orginal del fra Ford? Hvordan festes den? Pris? | |
|
| |
Tonnymh84 Big Freak
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! Man Mai 30, 2011 4:23 pm | |
| - zem skrev:
- Så slettes ikke dumt ut dette! Skulle egentlig hatt noe sånt selv også... Hmm... Er beskytteren en orginal del fra Ford? Hvordan festes den? Pris?
Hei! Vet ikke om den er orginal, men tror det. Kjøpte den hos Ford ihvertfall. Kostet 950 kr tror eg d var. Den festes ved at man skrur løs de 4 skruene innerst på fangeren, og skrur rett og slett den på imellom. Det er også dobbelsidig tape rundt ytterdelen og ekstra på sidene. Det var egentlig veldig enkelt. Men tips fra meg er at hullene til listen er litt for store, så jeg satt på ekstra skive på hver skrue slik at skruene ikke gikk igjennom listen. Kan se om jeg får tatt eg bilde av det og lastet det opp hvis du ønsker det! Syntes det ble veldig bra nå som jeg er blitt vant med det. Passformen er ihvertfall 100% til fangeren! | |
|
| |
SES Big Freak
Antall Innlegg : 65 Join date : 11.08.2010 Bosted : Haslum
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! Ons Jun 01, 2011 1:08 am | |
| Hei!
Jeg fikk samme beskyttelsesplate fra Ford da jeg omsider fikk levert min Titamium S i oktober ifjor som en del av "plaster på såret" pakka som jeg kaller det for å måtte vente på bilen i 5 måneder............ Grei sak som beskytter mot striper osv. Tror dette er orignal del fra Ford.
Var også lei av den utrolige treige orignalstussen bak og fikk Svendsen eksos til å sveise på en annen stuss som dere vil se av bildet. Kostet ca 1900,- og er hyllevare. Passet greit nok. Har ellers sett på et annet sted her diskusjon om dobbel eksos, men mener å huske det ikke var den enkleste sak å få til.
| |
|
| |
emin Very Freak
Antall Innlegg : 45 Join date : 21.02.2011 Age : 43 Bosted : Troms
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! Tor Jun 02, 2011 12:23 am | |
| Så jo kjekt ut det der ja. Skulle hatt en slik selv, ser jeg står med hjertet i halsen noen ganger når jeg løfter barnevogna inn og ut av bilen. | |
|
| |
raymond Normal Freak
Antall Innlegg : 16 Join date : 13.09.2011
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! Lør Okt 01, 2011 9:13 pm | |
| - Tonnymh84 skrev:
- Hei!
Kjøpte støtfangerbeskytter til fangeren bak for noen dager siden og monterte den idag. Er evig lett å få riper i den lakkerte fangeren når man tar ut vogner og slikt. Det jeg vil fram til er at jeg har litt blandede følelser om det ble seende bra ut?
Etter litt om og men så syntes jeg det faktisk ikke ble så ille, bakparten på bilen ble liksom litt mer markert. Laster opp et bilde av det, vil gjerne ha feedback på hva dere andre syntes?
Og det er vel kjekt for andre som vurderer å kjøpe en slik å se hvordan resultatet kan bli uansett.
Ser veldig bra ut, takk for godt tips. | |
|
| |
raymond Normal Freak
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! Lør Okt 01, 2011 9:21 pm | |
| - SES skrev:
Har ellers sett på et annet sted her diskusjon om dobbel eksos, men mener å huske det ikke var den enkleste sak å få til.
Her er bilde av dobbel eksos laget av Svendsen eksos, dette kostet 5000,- for to år siden. " border="0" alt=""/> | |
|
| |
SES Big Freak
Antall Innlegg : 65 Join date : 11.08.2010 Bosted : Haslum
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! Lør Okt 01, 2011 10:20 pm | |
| Hei!
Det så jo skikkelig bra ut. Byttet du "beskyttelsesplata" eller skar de bare ut åpningen?
Stein Erik | |
|
| |
raymond Normal Freak
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! Søn Okt 02, 2011 8:45 am | |
| Takk for det. Har ikke byttet noe, er bare skjært ut plass til endestussene. Det samme måtte gjøres for hengerfestet også. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S! | |
| |
|
| |
| Støtfanger beskytter bak Titanium S! | |
|