Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Støtfanger beskytter bak Titanium S!

Go down 
+2
MortenS
Tonnymh84
6 posters
AvInnlegg
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84

Antall Innlegg : 66

Støtfanger beskytter bak Titanium S! Empty
PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! EmptyFre Mai 27, 2011 10:25 pm

Hmmm, bildene ble VEEEELDIG STORE....
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator

Antall Innlegg : 394

PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! EmptyFre Mai 27, 2011 11:41 pm

Jeg syntes det så veldig bra ut jeg! Særlig på hvit bil!
Faktisk så syntes jeg den så bedre ut med enn uten.

Nå mangler du, som jeg, å få gjort noe med den ultra kjipe eksosstussen som ikke står til resten av bilen på noen måte!
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84

PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! EmptyLør Mai 28, 2011 12:40 am

Ja, syntes egentlig det passet ganske bra. Må vel si meg fornøyd xD.

Enig med endestussen, skjønner ikke ka Ford har tenkt på der. Er faktisk noe
jeg har tenk på å fikse også. Lurer på om jeg skal ta meg en tur innom svendsen eksos
en dag og få en pris på å få byttet endestuss, samt pris på ka det vil koste med enderør
på begge sider som 200 hesteren har. Men blir nok betraktelig finere bare med å endre
den kjipe som allerede står på bilen.

Vet ikke hvor mye jobb det blir å legge opp et ekstra enderør, men kjekt å høre ka de tar for det.
Til Toppen Go down
zem
Very Freak
Very Freak

Antall Innlegg : 27

PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! EmptyMan Mai 30, 2011 10:47 am

Så slettes ikke dumt ut dette! Skulle egentlig hatt noe sånt selv også... Hmm... Er beskytteren en orginal del fra Ford? Hvordan festes den? Pris?
Til Toppen Go down
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84

PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! EmptyMan Mai 30, 2011 4:23 pm

zem skrev:
Så slettes ikke dumt ut dette! Skulle egentlig hatt noe sånt selv også... Hmm... Er beskytteren en orginal del fra Ford? Hvordan festes den? Pris?

Hei! Vet ikke om den er orginal, men tror det. Kjøpte den hos Ford ihvertfall. Kostet 950 kr tror eg d var. Den festes ved at man skrur løs de 4 skruene innerst på fangeren, og skrur rett og slett den på
imellom. Det er også dobbelsidig tape rundt ytterdelen og ekstra på sidene. Det var egentlig veldig enkelt. Men tips fra meg er at hullene til listen er litt for store, så jeg satt på ekstra skive på hver skrue slik at
skruene ikke gikk igjennom listen. Kan se om jeg får tatt eg bilde av det og lastet det opp hvis du ønsker det! Syntes det ble veldig bra nå som jeg er blitt vant med det. Passformen er ihvertfall 100% til fangeren!
Til Toppen Go down
SES
Big Freak
Big Freak

Antall Innlegg : 65

PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! EmptyOns Jun 01, 2011 1:08 am

Hei!

Jeg fikk samme beskyttelsesplate fra Ford da jeg omsider fikk levert min Titamium S i oktober ifjor som en del av "plaster på såret" pakka som jeg kaller det for å måtte vente på bilen i 5 måneder............
Grei sak som beskytter mot striper osv. Tror dette er orignal del fra Ford.

Var også lei av den utrolige treige orignalstussen bak og fikk Svendsen eksos til å sveise på en annen stuss som dere vil se av bildet. Kostet ca 1900,- og er hyllevare. Passet greit nok.
Har ellers sett på et annet sted her diskusjon om dobbel eksos, men mener å huske det ikke var den enkleste sak å få til.
Til Toppen Go down
emin
Very Freak
Very Freak
emin

Antall Innlegg : 45

PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! EmptyTor Jun 02, 2011 12:23 am

Så jo kjekt ut det der ja. Smile Skulle hatt en slik selv, ser jeg står med hjertet i halsen noen ganger når jeg løfter barnevogna inn og ut av bilen.
Til Toppen Go down
raymond
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 16

PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! EmptyLør Okt 01, 2011 9:13 pm

Tonnymh84 skrev:
Hei!
Kjøpte støtfangerbeskytter til fangeren bak for noen dager siden og monterte den idag. Er evig lett å få riper i den lakkerte fangeren når man tar ut vogner og slikt. Det jeg vil fram til er at jeg har litt blandede følelser om det ble seende bra ut?

Etter litt om og men så syntes jeg det faktisk ikke ble så ille, bakparten på bilen ble liksom litt mer markert.
Laster opp et bilde av det, vil gjerne ha feedback på hva dere andre syntes?

Og det er vel kjekt for andre som vurderer å kjøpe en slik å se hvordan resultatet kan bli uansett.
Ser veldig bra ut, takk for godt tips.
Til Toppen Go down
raymond
Normal Freak
Normal Freak

PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! EmptyLør Okt 01, 2011 9:21 pm

SES skrev:

Har ellers sett på et annet sted her diskusjon om dobbel eksos, men mener å huske det ikke var den enkleste sak å få til.
Her er bilde av dobbel eksos laget av Svendsen eksos, dette kostet 5000,- for to år siden.

Photobucket" border="0" alt=""/>
Til Toppen Go down
SES
Big Freak
Big Freak

Antall Innlegg : 65

PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! EmptyLør Okt 01, 2011 10:20 pm

Hei!

Det så jo skikkelig bra ut. Byttet du "beskyttelsesplata" eller skar de bare ut åpningen?

Stein Erik
Til Toppen Go down
raymond
Normal Freak
Normal Freak

PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! EmptySøn Okt 02, 2011 8:45 am

Takk for det.
Har ikke byttet noe, er bare skjært ut plass til endestussene. Det samme måtte gjøres for hengerfestet også.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Støtfanger beskytter bak Titanium S!   Støtfanger beskytter bak Titanium S! Empty

Til Toppen Go down

Støtfanger beskytter bak Titanium S!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Titanium X ?
» Modellbil av S-Max Titanium S?
» Er dette den ny Titanium S ???
» Ny S-max Titanium 2011 mod
» Modifisert Titanium S