Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Understellsbehandling

Go down 
5 posters
AvInnlegg
tercel
Very Freak
Very Freak

Antall Innlegg : 32

Understellsbehandling Empty
PosteTema: Understellsbehandling   Understellsbehandling EmptyMan Mar 21, 2011 12:40 pm

Har nylig kjøpt en 2008 mod fra forhandler med knappe 60.000 km på telleren. Forrige eier har tydeligvis tatt seg bryet med å spandere lakkforsegling på bilen, da det sitter et slikt merke på bakluka. Men hva med det som ikke synes; er det behov for understellsbehandling etter ca 3 år? Bilen er kjørt på østlandet.
Til Toppen Go down
Hel-Max
Very Freak
Very Freak

Antall Innlegg : 39

PosteTema: Re: Understellsbehandling   Understellsbehandling EmptyTor Mar 24, 2011 11:32 pm

Eg har ein 2007 mod som også berre har gått ca 60.000 km. Kom fra Eu-kontroll med beskjed om at den bør tectyl-behandlast. Trudde ikkje det var behov for slikt så tidleg. Men men kanskje det er god investering?
Til Toppen Go down
sigop

Antall Innlegg : 3

PosteTema: Re: Understellsbehandling   Understellsbehandling EmptyMan Jan 23, 2012 8:15 pm

Jeg tectyl-behandlet min 2009 s-max bilen i vinter. Verkstedet sa at nye biler blir levert ferdig med rust fra fabrikk... Ble anbefalt å gjenta behandlingen hvert 3. år
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator

Antall Innlegg : 394

PosteTema: Re: Understellsbehandling   Understellsbehandling EmptyTir Jan 24, 2012 4:01 pm

Jeg har planer om å understellsbehandle min 2011 modell i løpet av vinteren/våren.

Det er en mange som tror på myten om at nye biler ikke ruster.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator

Antall Innlegg : 394

PosteTema: Re: Understellsbehandling   Understellsbehandling EmptyTor Jan 26, 2012 5:32 pm

MortenS skrev:
Jeg har planer om å understellsbehandle min 2011 modell i løpet av vinteren/våren.

Det er en mange som tror på myten om at nye biler ikke ruster.

Da har jeg fått tilbud på full understellsbehandling av bilen. Tectyl behandling.
4000kr inkl. mva. Syntes ikke det er så gæli :-)
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
arild81
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 19

PosteTema: Re: Understellsbehandling   Understellsbehandling EmptyFre Jan 27, 2012 10:29 am

Hmm... Ikke galt det nei... Kanskje høre med min lokale tectylerer hva de skal ha Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Understellsbehandling   Understellsbehandling Empty

Til Toppen Go down

Understellsbehandling
Til Toppen 
Side 1 av 1