Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Lyst skinn vs sort?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
olemartin

Antall Innlegg : 2

Lyst skinn vs sort?  Empty
PosteTema: Lyst skinn vs sort?    Lyst skinn vs sort?  EmptyOns Mar 16, 2011 3:49 pm

Skal konferere bestilling av min s max titanum snart. Lurer på lyst skinn (windsore)? Noen som har erfaringer og evt gode bilder av dette i bilen sin? Usikker på hvor lurt det er mtp småtasser i bilen...
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator

Antall Innlegg : 394

PosteTema: Re: Lyst skinn vs sort?    Lyst skinn vs sort?  EmptyOns Mar 16, 2011 5:06 pm

Selv lot jeg det praktiske overgå egen lyst. Ergo sort skinn i maxen min Smile

Lyst skinn ser meget pent ut, men man må også være glad i og vedlikeholde det. Lyst blir veldig fort skittent av klær som gnies mot også. Det ser ikke pent ut.!

Sort blir selvfølgelig like fort skittent, men syntes på langt nær så godt Smile
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
olemartin

Antall Innlegg : 2

PosteTema: Re: Lyst skinn vs sort?    Lyst skinn vs sort?  EmptyOns Mar 16, 2011 8:41 pm

Ja, det er vel omtrent slik jeg og har tenkt. Ligger inne med sort på bestillingen nå.
Til Toppen Go down
Radiv

Antall Innlegg : 4

PosteTema: Re: Lyst skinn vs sort?    Lyst skinn vs sort?  EmptySøn Jan 01, 2012 8:52 pm

Hadde en eldre bil med off white skinn. Så sliten ut når jeg fikk den, men etter en omgang med skinnsete behandling kjøpt fra england så var den som ny.

Blir mye lysere og triveligere inne i bilen med lyst skinn' utrolig mørkt og trist med alt svart. Men smaken er som kjent delt!
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Lyst skinn vs sort?    Lyst skinn vs sort?  Empty

Til Toppen Go down

Lyst skinn vs sort?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Seter i stoff, skinn eller alcantara?