Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Nå får Ford 5 års garanti

Go down 
4 posters
AvInnlegg
tetreb
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 25
Join date : 26.09.2010

Nå får Ford 5 års garanti Empty
PosteTema: Nå får Ford 5 års garanti   Nå får Ford 5 års garanti EmptyFre Feb 18, 2011 2:17 am

Se her affraid :
http://www.tv2underholdning.no/broom/naa-faar-ford-5-aars-garanti-3420090.html

Og hva skal vi gjøre som har fått 2011 model i oktober, noveber og deseber confused
Til Toppen Go down
sebulba
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 66
Join date : 19.10.2010
Bosted : Lommedalen

Nå får Ford 5 års garanti Empty
PosteTema: Re: Nå får Ford 5 års garanti   Nå får Ford 5 års garanti EmptyFre Feb 18, 2011 8:35 am

En dato må de jo begynne, det er leit at det slår ut feil for dere som fikk bilen i desember, selv fikk jeg bilen 7 januar men den skulle blitt levert rett før jul.
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Nå får Ford 5 års garanti Empty
PosteTema: Re: Nå får Ford 5 års garanti   Nå får Ford 5 års garanti EmptyFre Feb 18, 2011 8:59 am

Ja et sted må jo "grensen" gå. Man kjønner at den forlengede garantien ikke kan ha tidbakevirkning langt bakover.

Fikk min i september, men kan ikke si det bryr meg spessielt. Man har reklamasjonsfrist på 5 år. Blir muligens litt mer diskusjon om ting evt. går under reklamasjon eller ei.
For min del spiller det trolig liten rolle. Kjenner jeg meg selv rett så kommer nok lysten på bilbytte lenge før om 5 år :-)
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84


Antall Innlegg : 66
Join date : 18.01.2011
Age : 40
Bosted : Akershus

Nå får Ford 5 års garanti Empty
PosteTema: Re: Nå får Ford 5 års garanti   Nå får Ford 5 års garanti EmptyMan Feb 21, 2011 1:06 am

Har bestilt bil og det å få 5 års garanti når jeg får den er jo fint det, men er av den mening at utvidelsen til 5 års garanti er null verdt så lenge vi har 5 års reklamsjonsrett her i landet. Hadde Ford derimot økt kjørelengden i tillegg, til f.eks 200 000 km ( som BMW har fått), så hadde de hatt noe å slått i bordet med. Kia for eksempel har 7 års garanti, 2 år utover reklamasjonsretten, da snakker vi "god" garanti.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nå får Ford 5 års garanti Empty
PosteTema: Re: Nå får Ford 5 års garanti   Nå får Ford 5 års garanti Empty

Til Toppen Go down
 
Nå får Ford 5 års garanti
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kan Ford forbedre sitt parksensorsystem???
» Ford Testmeny
» ford s-max display

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: