Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 prisendring fra bestilling og levering

Go down 
3 posters
AvInnlegg
thatr
Normal Freak
Normal Freak
thatr


Antall Innlegg : 14
Join date : 30.08.2010

prisendring fra bestilling og levering Empty
PosteTema: prisendring fra bestilling og levering   prisendring fra bestilling og levering EmptyFre Jan 14, 2011 11:55 pm

hei.
Jeg venter på min S-max som bestilt i august med forhåpentlig levering i slutten av mars. Leveringshistorikken er en lang og dårlig historie, men ikke tema nå. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med hva som skjer med prisendringer fra bestilling til levering. I mitt tilfelle så bestilte jeg S-plusspakke for å få med alcantara i setene, i pakken var også bixenon lys og alupedaler. I siste prisliste så er alcantara og xenon standard etter det jeg kan se, i tillegg er grunnprisen på bilen omtrent uendret. Har ikke spurt forhandler enda, men hvis det ikke regnes endret pris så betyr det at jeg må betale 10.500 for alu-pedaler, noe jeg synes er urimelig. Hva er deres erfaring med dette?
Til Toppen Go down
Tonnymh84
Big Freak
Big Freak
Tonnymh84


Antall Innlegg : 66
Join date : 18.01.2011
Age : 40
Bosted : Akershus

prisendring fra bestilling og levering Empty
PosteTema: Re: prisendring fra bestilling og levering   prisendring fra bestilling og levering EmptyFre Feb 11, 2011 12:04 am

Litt usikker på dette, men det skal vel stå ganske detaljert i betingelsene på kontrakten du skrev med forhandleren. Der skal det stå hvilke rettigheter du har ved forsinkelser etc.... Er nok mye av det som står der som er nyttig å vite. Får vel lese gjennom det selv også ... Very Happy
Til Toppen Go down
AreH
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 14
Join date : 13.10.2010

prisendring fra bestilling og levering Empty
PosteTema: Re: prisendring fra bestilling og levering   prisendring fra bestilling og levering EmptyMan Feb 14, 2011 1:44 pm

Denne er vel egentlig ganske vanskelig. Det er nok sånn at du har skrevet under på en avtalt pris, og den må både du og forhandler godta. Nå gikk jo prisene jevnt over ned på S-max ved årsskiftet, og dermed tapte du på det. Men, dersom prisene hadde gått opp, ville forhandler tape på det. Dere tar dermed en sjanse begge to, og denne gangen vant forhandler. Ville du gått med på å betale mer dersom prisen hadde gått opp?

Trøst deg med at du hadde måtte vente enda lenger på bilen om du hadde ventet til etter nyttår med å bestille Laughing
Til Toppen Go down
Sponsored content





prisendring fra bestilling og levering Empty
PosteTema: Re: prisendring fra bestilling og levering   prisendring fra bestilling og levering Empty

Til Toppen Go down
 
prisendring fra bestilling og levering
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Forsinket levering av S-Max grunnet streik i Genk

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: