Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Flip-key? og reservenøkkelen

Go down 
AvInnlegg
Hel-Max
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 39
Join date : 25.12.2010

Flip-key? og reservenøkkelen Empty
PosteTema: Flip-key? og reservenøkkelen   Flip-key? og reservenøkkelen EmptyLør Des 25, 2010 10:32 pm

GOD JUL!
Har nettopp blitt den stolte eigar av ein pantersvart 2007 S-max 1,8. Veldig fin bil på mange måter, men er litt skuffa over nøklane som følgde med. Hovudnøkkelen ser gammeldags ut (ikkje flip-key) og har etter min meining litt lite brukervennlige knapper for sentrallåsen. Reservenøkkelen er verre; den har ikkje knapper for fjernstyrt sentrallås. Er dette slik det skal være, eller kan eg ev. få kjøpt nye nøkler fra Ford. Har altså lyst på ein litt meir skikkeleg nøkkel (flip-key) samt reservenøkkel med fjernstyring av lås, noko som eg ser på som heilt avgjerande dersom ein på ferieturen har rota vekk hovudnøkkelen og står der med reservenøkkelen men bilen er låst !!

Korleis er det med dere andre 2007 S-max eiere og deres nøkkelsett??
Til Toppen Go down
Hel-Max
Very Freak
Very Freak



Antall Innlegg : 39
Join date : 25.12.2010

Flip-key? og reservenøkkelen Empty
PosteTema: Re: Flip-key? og reservenøkkelen   Flip-key? og reservenøkkelen EmptyLør Jan 08, 2011 1:32 am

Ingen respons her? Ja-ja. Eg har delvis oppklart dette ved å kontakte Ford. Dei sa at det koster rundt 2000,- å få ein ny nøkkel av typen Flip-Key. Nøkkel koster rundt 1200,- og resten er i arbeidet rundt programmering i mot bilen. Veit ikkje om det er verdt det, men vi får sjå. Oppdaga like etter forrige innlegg at førerdør har såklart nøkkelhull slik at en ved bruk av reservenøkkel kan komme seg inn i bilen... Embarassed

Men hadde vært artig å høyre om dette med Flip-key nøkler eller ikkje er betinga ein viss utstyrsvariant? Min bil er av type Trend.
Til Toppen Go down
 
Flip-key? og reservenøkkelen
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: