Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Endringer i frontlys oppsett på facelift?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Endringer i frontlys oppsett på facelift? Empty
PosteTema: Endringer i frontlys oppsett på facelift?   Endringer i frontlys oppsett på facelift? EmptyMan Des 13, 2010 1:33 pm

Igår kjørte jeg forbi en facelift max. Denne kjørte med kun tåkelysene tent.
Den innstillingen får ikke jeg til på min max. Uansett hvilken innstilling lysbryteren står, så lyser ledsene for fullt, eller dempet sammen med nærlysene.
Siden denne karen kjøte med bare tåkelys, vil det si at han har mulighet til å slå av all belysning i fronten, siden tåkelysene har en egen bryter.
Ikke at jeg er interessert i å kjøre uten lys, men er bare nygjerrig på om det er gjort noen endringer med lysoppsettet.


Så spørsmålet er:
Er lysoppsettet endret?
Har jeg "nytt" eller "gammel" lysoppsett i min 2011 modell?

Jeg har 2011 modell UTEN de nye dashbortinstrumentene og sortmattede brytere.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
jhwprv
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 12
Join date : 21.03.2010

Endringer i frontlys oppsett på facelift? Empty
PosteTema: Re: Endringer i frontlys oppsett på facelift?   Endringer i frontlys oppsett på facelift? EmptyOns Des 15, 2010 1:26 am

Det er ikke mulig å slå av LED kjørelysene på min 2011-modell uansett posisjon på lysbryteren, med eller uten tåkelys tent. Karen du kjørte forbi har enten fått programmert om oppsettet på sin bil, eller så er det en feil på lysene hans.

PS!
Hvis du hverken har nye instrumenter eller sortmattede brytere er nok ikke bilen din en 2011-modell. Sjekk produksjonsdatoen. Produksjon av 2011-modellen startet 6. september.
Til Toppen Go down
Keyless
Ford Freak
Ford Freak



Antall Innlegg : 147
Join date : 15.07.2010

Endringer i frontlys oppsett på facelift? Empty
PosteTema: Re: Endringer i frontlys oppsett på facelift?   Endringer i frontlys oppsett på facelift? EmptyOns Des 15, 2010 2:02 am

Min forhandler snakket noe om at det er forskjell mellom 2011 FL og 2011 mod i lysstyringen. Mener at leste noe om dette ved det Britiske S-Max forumet også.

Jeg mener også at de startet produksjonen av 2011 modeller etter produksjonsferien i Belgia 6 september og at de da endret blant annet til sortmatte brytere.
Hvilken årsmodell det er kan vel leses av Win/chassisnummer.
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Endringer i frontlys oppsett på facelift? Empty
PosteTema: Re: Endringer i frontlys oppsett på facelift?   Endringer i frontlys oppsett på facelift? EmptyOns Des 15, 2010 11:21 am

Min forhandler fortalte meg også at det var noe endringer i 2010/11 FL og 2011 modell. Men har viste ikke nøyaktig hva. Skulle gjerne likt å vist dette.

Har du link til diskusjonen på det britiske forumet Keyless?

jhwprv: Min er 2011 modell, selv om jeg ikke har de nye instrumentene og bryterne.
Fra og med august måned går Ford over til ny årsproduksjon. Min er produsert i slutten av august 2010. Dette har jeg fått skriftlig bekreftet fra Ford. Smile
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
Keyless
Ford Freak
Ford Freak



Antall Innlegg : 147
Join date : 15.07.2010

Endringer i frontlys oppsett på facelift? Empty
PosteTema: Re: Endringer i frontlys oppsett på facelift?   Endringer i frontlys oppsett på facelift? EmptyTor Des 16, 2010 1:12 am

MortenS skrev:
Min forhandler fortalte meg også at det var noe endringer i 2010/11 FL og 2011 modell. Men har viste ikke nøyaktig hva. Skulle gjerne likt å vist dette.

Har du link til diskusjonen på det britiske forumet Keyless?

jhwprv: Min er 2011 modell, selv om jeg ikke har de nye instrumentene og bryterne.
Fra og med august måned går Ford over til ny årsproduksjon. Min er produsert i slutten av august 2010. Dette har jeg fått skriftlig bekreftet fra Ford. Smile

Jeg tok feil, det var i det tyske forumet jeg leste noe om dette.

http://forum.s-max-club.de/index.php?showtopic=9504&st=180

og her

http://forum.s-max-club.de/index.php?showtopic=9769&st=20


Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

Endringer i frontlys oppsett på facelift? Empty
PosteTema: Re: Endringer i frontlys oppsett på facelift?   Endringer i frontlys oppsett på facelift? EmptyTor Des 16, 2010 10:58 am

Takk Keyless, men tysken min er det veldig dårlig stelt med. Laughing
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
Sponsored content





Endringer i frontlys oppsett på facelift? Empty
PosteTema: Re: Endringer i frontlys oppsett på facelift?   Endringer i frontlys oppsett på facelift? Empty

Til Toppen Go down
 
Endringer i frontlys oppsett på facelift?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» 2010: Noen endringer fra 2009?
» Facelift frontfanger
» 2010 Facelift - forskjeller fra 2009?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: