Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Kontrollampe for glødeplugg

Go down 
4 posters
AvInnlegg
flap




Antall Innlegg : 2
Join date : 07.11.2010

Kontrollampe for glødeplugg Empty
PosteTema: Kontrollampe for glødeplugg   Kontrollampe for glødeplugg EmptySøn Nov 07, 2010 8:05 pm

Jeg leser i instruksjonsboka om kontrollampe for glødeplugg, men finner ingen slik lampe i mitt display. Har jo hatt flere dieselbiler og er vant til å vente på at dette lyset skal slukke, men på S-maxen finner jeg ikke noe slikt lys/symbol. Kan noen forklare meg hvor på instrumentpanelet denne lampen skal finnes? Jeg tenkte kanskje at den bare lyste ved lave temperaturer, men nå er det jo riktig kaldt ute og jeg har ennå ikke sett noe lys.

Til Toppen Go down
KjetilS




Antall Innlegg : 1
Join date : 25.10.2010

Kontrollampe for glødeplugg Empty
PosteTema: Re: Kontrollampe for glødeplugg   Kontrollampe for glødeplugg EmptySøn Nov 07, 2010 10:34 pm

Slik er det hos meg.
Kontrollampe for glødeplugg Img4622
Til Toppen Go down
flap




Antall Innlegg : 2
Join date : 07.11.2010

Kontrollampe for glødeplugg Empty
PosteTema: Re: Kontrollampe for glødeplugg   Kontrollampe for glødeplugg EmptySøn Nov 07, 2010 11:25 pm

KjetilS skrev:
Slik er det hos meg.

Takker og bukker. Jeg har Converse+ og fant nettopp ut av det. Symbolet er på denne Converse+ - enheten...tok en slik testsak (holdt inne OK mens jeg satte på tenningen) og fikk da en lystest av alle symbol.

Har lest litt på diverse utenlandske forum og det ser ut som det kan bli både 10 og 20 minusgrader før den slår inn....merkelig system.
Til Toppen Go down
lijken




Antall Innlegg : 3
Join date : 03.11.2010

Kontrollampe for glødeplugg Empty
PosteTema: Re: Kontrollampe for glødeplugg   Kontrollampe for glødeplugg EmptyLør Nov 27, 2010 11:13 pm

Hva er Converse+?
Til Toppen Go down
sebulba
Big Freak
Big Freak



Antall Innlegg : 66
Join date : 19.10.2010
Bosted : Lommedalen

Kontrollampe for glødeplugg Empty
PosteTema: Re: Kontrollampe for glødeplugg   Kontrollampe for glødeplugg EmptySøn Nov 28, 2010 11:25 am

lijken skrev:
Hva er Converse+?

Det er et utvidet LCD infodisplay i instrumentpanelet. Tror det er på 5 tommer .
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kontrollampe for glødeplugg Empty
PosteTema: Re: Kontrollampe for glødeplugg   Kontrollampe for glødeplugg Empty

Til Toppen Go down
 
Kontrollampe for glødeplugg
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Elektronikk-
Gå Til: