Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 God rabatt på ny s-max.

Go down 
3 posters
AvInnlegg
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

God rabatt på ny s-max. Empty
PosteTema: God rabatt på ny s-max.   God rabatt på ny s-max. EmptyOns Apr 28, 2010 1:44 pm

Selvfølgelig veldig individuelt fra forhandler til forhandler hva man får i rabatt.


På tilbudet jeg har fått nå, uten og nevne rabatt har jeg fått powershift kasse med på kjøpet.
Men dette er en kampanje som går nå, som alle kan få.

Bør dette regnes inn i den naturlige rabatten man får ved nybilkjøp, eller kan jeg ikke forvente noe særlig mer?

Når jeg kjøpte Passaten min i 2007 fikk jeg ca 25.000kr i rabatt.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

God rabatt på ny s-max. Empty
PosteTema: Re: God rabatt på ny s-max.   God rabatt på ny s-max. EmptyOns Mai 05, 2010 10:55 am

Kan jo oppdatere her, selv om dette forumet er tilnærmet dødt.
Havnet på en totalrabatt på 28.500kr.

Føler meg veldig ukomfortabel med pruting, og tror jeg egentlig kunne fått litt mer rabatt. Alikevel fornøyd. Tror jeg fikk en god innbyttepris også.
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
rnilss
Normal Freak
Normal Freak
rnilss


Antall Innlegg : 11
Join date : 09.03.2010

God rabatt på ny s-max. Empty
PosteTema: Re: God rabatt på ny s-max.   God rabatt på ny s-max. EmptyTor Mai 06, 2010 11:24 am

Jeg er heller ikke flink til å prute, så jeg satt meg til ro med oppgradering til PowerShift.
Når får du bilen din? Jeg bestilte for ca 1 1/2 mnd. siden, og regne med at jeg får den i midten av juni.
Til Toppen Go down
MortenS
FordFreak Team Moderator
FordFreak Team Moderator



Antall Innlegg : 394
Join date : 23.04.2010
Bosted : Ski

God rabatt på ny s-max. Empty
PosteTema: Re: God rabatt på ny s-max.   God rabatt på ny s-max. EmptyTor Mai 06, 2010 11:31 am

Hei rnilss.


Selger sa jeg kunne forvente bilen mot slutten av juli, men har ikke fått noe mer spesifikt ennå.


Hvor har du bestilt bil fra og hvilke specs har du på bilen din?
Til Toppen Go down
http://www.nmks.no
rnilss
Normal Freak
Normal Freak
rnilss


Antall Innlegg : 11
Join date : 09.03.2010

God rabatt på ny s-max. Empty
PosteTema: Re: God rabatt på ny s-max.   God rabatt på ny s-max. EmptyFre Mai 07, 2010 4:09 pm

Jeg har bestilt hos Ford Kværnaland på Forus i Rogaland. Jeg bestilte for 1 1/2 mnd. siden og regner med og få den i slutten av juni.

Jeg har bestilt en Titanium S, 140 hk diesel og Powerskift. Svart metallic.
Ekstra utstyr:
Adaptive Cruise Controll
Panoramatak
Parkeringssensor fremme og bak.
El. betjent barnesikrings låser på bakdører
...og selvfølgelig seter for 3. rad.

Mer en dette rakk ikke pengene til God rabatt på ny s-max. Icon_cry

S- versjonen er jo veldig godt utstyr fra før.

Dette er første helt nye bil jeg kjøper så jeg ser veldig frem til jeg får den. Har aldrig vært noe serlig begeistret for Ford, men med det nye designet, praktikaliteten som familiebil og den påståtte kjøre-egenskapen/gleden, så er dette en bil jeg tror kommer til å passe meg og min familie bra.

Hva har du bestillt?
Til Toppen Go down
ipconfig




Antall Innlegg : 1
Join date : 05.09.2010

God rabatt på ny s-max. Empty
PosteTema: Re: God rabatt på ny s-max.   God rabatt på ny s-max. EmptyMan Sep 06, 2010 11:17 am

Jeg har også vert og fått tilbud hos Kverneland på Forus. Venter svar fra Bilia. Har tilbud på en Titanium m/alcantara, 7seter, oppgradert anlegg osv hos Dinbilpartner til 450' + 10' i vinterdekk. Har du fått bilen rnilss?
Til Toppen Go down
rnilss
Normal Freak
Normal Freak
rnilss


Antall Innlegg : 11
Join date : 09.03.2010

God rabatt på ny s-max. Empty
PosteTema: Re: God rabatt på ny s-max.   God rabatt på ny s-max. EmptyFre Sep 10, 2010 10:04 am

Ja jeg fikk bilen i juli, og er meget fornøyd. Jeg prøvde å få tilbud fra Bilia, men de var utrolig treige. Faktsik så fikk jeg aldrig deres siste tilbud som de skulle gi meg. Dette synes jeg var utrolig dårlig, så jeg ga opp helt. Har hørt at andre også har hatt problemer med Bilia.
Har du noen spørsmål så er det bare å spørr Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





God rabatt på ny s-max. Empty
PosteTema: Re: God rabatt på ny s-max.   God rabatt på ny s-max. Empty

Til Toppen Go down
 
God rabatt på ny s-max.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: