Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

937

IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Spec på ny S-Max

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Snabron
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 20

Spec på ny S-Max Empty
PosteTema: Spec på ny S-Max   Spec på ny S-Max EmptyFre Apr 23, 2010 4:05 pm

Ser ut til at jeg gir Ford en sjanse til (har en 06 S-Max som ikke har vært allverdens pålitelig).

Her er specen som jeg har fått et par anstendige tilbud på. Er det noen som har noen synspunkter? Er det noe åpenbart som bør justeres?

Ford S-MAX Titanium 5 dørs 2.0 TDCi 163 hk 6-trinns manuell Partikkelfilter

Aktiv førerhjelp. Inkluderer adaptiv fartsholder (ACC) og system for kollisjonshindring (FA)
Bagasjeromsgardin (mellom tak og 1. eller 2 . seterad)
Elektrisk betjente barnesikringslåser på bakdørene
Håndbrekk - elektrisk (over håndbrekk med skinntrekk)
Lakk - Metallic
Parkeringssensor - foran og bak
Setepakke (8-veis el. justering av førersete m/minne funksjon, 8-veis el. justering av passasjersete) over el. høydejusterbart førersete
Seter - tillegg for 3. rad (sammenleggbare - NB! alle materialvarianter)
Speil - El innfellbare sidespeil med innstegsbelysning (over innstegsbelysning)
Tilhengerfeste - avtagbart
Titanium X-Pakke (Panoramatak, Nøkkelfri adgang og start, Bi-Xenon hovedlys, Setetrekk i skinn eller Alcantara)
Fleksipakke (nedfellbart bord på seteryggene, avkjølt hanskerom, oppbevaringsrom under fører- og passasjersete, solskjermer sidevinduer bak)
Radio CD Sony, DAB tuner inkl Bluetooth handsfree m/stemmestyring og USB og Premium Sound System
Vinterhjul
Til Toppen Go down
Richard
Normal Freak
Normal Freak

Antall Innlegg : 22

Spec på ny S-Max Empty
PosteTema: Re: Spec på ny S-Max   Spec på ny S-Max EmptyFre Apr 23, 2010 11:10 pm

Slitan som vi sier i Bergen
Sørg for å få med stooore ford felger, s-max trenger store felger, alt under 17 ser rart ut, syntes jeg.
Ellers har jeg skyvbart bagasjeromsgulv istedet for 3 seterad, det er helt genialt, spesiellt med barnevogn. Anbefales.
lykke til
Til Toppen Go down

Spec på ny S-Max
Til Toppen 
Side 1 av 1