Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Sur lukt i bilen - fukt i bilen

Go down 
3 posters
AvInnlegg
underdog
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 20
Join date : 02.08.2009

Sur lukt i bilen - fukt i bilen Empty
PosteTema: Sur lukt i bilen - fukt i bilen   Sur lukt i bilen - fukt i bilen EmptySøn Aug 02, 2009 12:53 pm

Hei

Jeg synes det til tider er sur lukt i bilen når jeg setter meg i den. pale
Har konfrontert Ford med dette. De montert deksel for hindre løv å kommet inn i luftinntaket til kupevifta (de mente det var årsaken).
Jeg synes ikke dette har løst problemet. No

Nå i sommer oppdaget jeg at det kommer vann inn på passasjerside , bakom deksel på venstre side ved beina (muligens problemer med AC som andre beskriver). Det kom store mengder når det regnet og det var skikkelig fuktig under matten ved beina. Mistenker at dette kan ha vart en stund. Kan jeg kreve at de tar opp "teppet" ved beina for sjekke skader / få tørket skikkelig ut ?

Jeg synes å ha lest om følgende problem på andre biler : fukt i bilen som løser opp / reagerer med en limtype som ble brukt og gav sur lukt i bilen.

Andre med tilsvarende problemer ?

Underdog
Til Toppen Go down
rubenmed
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 19
Join date : 01.08.2012

Sur lukt i bilen - fukt i bilen Empty
PosteTema: Re: Sur lukt i bilen - fukt i bilen   Sur lukt i bilen - fukt i bilen EmptyTir Des 31, 2013 4:10 pm

Fant du ut hvor det kom fra?
Til Toppen Go down
Winterburn2000




Antall Innlegg : 4
Join date : 27.03.2014

Sur lukt i bilen - fukt i bilen Empty
PosteTema: Re: Sur lukt i bilen - fukt i bilen   Sur lukt i bilen - fukt i bilen EmptyTor Mar 27, 2014 12:29 am

*Hadde samme problem på vår 2012 modell.. råtnet hele gulvet.. det var lekkasje i gjennomføringen til ledningene i bakluken som var årsaken... ente opp med og måtte bytte alle mattene i hele bilen... altså hele gulvet ned til stålet...

Håper det hjelper om flere har problemet.. det er tyderligvis ikke noe ford selv vet om, da bilen bli plukket helt fra hverandre for og finne ut av det... uten resultat.. mekaniker fant ut det ved en tilfeldighet...
Til Toppen Go down
underdog
Normal Freak
Normal Freak



Antall Innlegg : 20
Join date : 02.08.2009

Sur lukt i bilen - fukt i bilen Empty
PosteTema: Re: Sur lukt i bilen - fukt i bilen   Sur lukt i bilen - fukt i bilen EmptyFre Aug 08, 2014 8:29 am

Hei

Problemet var vann som kom inn på passasjerside , bakom deksel på venstre side ved beina. Forstod det slik at det var drenering fra A/C som andre beskriver (også i andre fora som http://www.smaxownersclub.com/forum/forum.php). Ble fixet på garantien (var en kjent sak). Lukten ble borte, men usikker på "omfanget" av hva som ble gjort.

vh underdog
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sur lukt i bilen - fukt i bilen Empty
PosteTema: Re: Sur lukt i bilen - fukt i bilen   Sur lukt i bilen - fukt i bilen Empty

Til Toppen Go down
 
Sur lukt i bilen - fukt i bilen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Er det varseltrekant i bilen???
» Tilkobling av iPod i bilen
» Bilen lekker ved vask

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Feil og mangler ved ny bil-
Gå Til: