Ford Freaks S-MAX Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


937
 
IndeksIndeks  PortalPortal  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Plassering av Autopass brikke

Go down 
2 posters
AvInnlegg
dag
Normal Freak
Normal Freak
dag


Antall Innlegg : 10
Join date : 06.08.2008
Bosted : Elverum

Plassering av Autopass brikke Empty
PosteTema: Plassering av Autopass brikke   Plassering av Autopass brikke EmptyFre Jul 24, 2009 11:02 pm

Jeg har bestillt Autopass brikke. Min S-Max har oppvarmet frontrute, og jeg regner med at varmetrådene vil kunne lage trøbbel for denne.

Noen som som har tips til hvor den bør plasseres? Finner ikke noe informasjon hos Fjellinjen eller i instruksjonsboken. Fant litt info her, men ikke for S-Max: E18 Vestfold FAQ
Sitat :
Dersom du har solskjerming, regnsensor eller varmetråder i frontruten,
må du plassere brikken i det skraverte feltet (vanligvis bak speilet)

I enkelte bilmodeller må du plassere brikken et annet sted enn det som står oppgitt i monteringsanvisningen til brikken.

Her er forøvrig en litt humoristisk diskusjon om temaet:
Forbaskede Autopass brikke
Til Toppen Go down
madmax
Big Freak
Big Freak
madmax


Antall Innlegg : 61
Join date : 03.03.2008
Age : 57
Bosted : stjørdal

Plassering av Autopass brikke Empty
PosteTema: Re: Plassering av Autopass brikke   Plassering av Autopass brikke EmptySøn Jul 26, 2009 9:32 pm

Kverneland Bil plasserte den for meg på det svarte feltet "bak" speilet, og det fungerer utmerket. + at den vises nesten ikke fra noe sted
Til Toppen Go down
dag
Normal Freak
Normal Freak
dag


Antall Innlegg : 10
Join date : 06.08.2008
Bosted : Elverum

Plassering av Autopass brikke Empty
PosteTema: Ikke plass "bak" speilet   Plassering av Autopass brikke EmptySøn Jul 26, 2009 11:07 pm

Takker for hjelpen. Regnsensoren tar all plass bak speilet, så jeg plasserte den til høyre for speilet i det skraverte feltet. Det fungerte perfekt. Den er litt synlig, men det plager ikke meg.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Plassering av Autopass brikke Empty
PosteTema: Re: Plassering av Autopass brikke   Plassering av Autopass brikke Empty

Til Toppen Go down
 
Plassering av Autopass brikke
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ford Freaks S-MAX Forum :: GENERELL DISKUSJON :: Diverse-
Gå Til: